Monday, May 2, 2011

PERINGATAN UNTUK WANITA TENTANG LELAKI YAA.... :))

 Jauhi mereka ini :


1) Lelaki yang ingin temannya mirip bekas kekasih

akibat sedih putus cinta, sering membuat lelaki mengambil tindakan mencari kekasih baru.mereka juga cederung membandingkan teman wanita baru dengan bekas teman wanita. Lupa kan jela lelaki ni... HAHA

2)Lelaki yang sering MENGHILANG

lelaki seperti ini sering menghilangkan diri dengan memberi alasan terpaksa menyempurnakan tugas penting di pejabat atau membatalkan temu janji anda. hati-hati lah ye.. maybe lelaki ini sudah ada kekasih or isteri... lau korang nak bermadu , boleh lah mencuba k...hehehe... jangan marah ha... :))

3)Lelaki yang tidak beretika

lelaki ini jenis sering mengajak teman wanitanya bertemu di lokasi berhampiran dengan rumahnya. sudahlah begitu, teman wanitanya disuruh datang menaiki teksi or datang sendiri lar tanpa dijemput... kalau macam nie, tak payah la korang terhegeh-hegeh kat lelaki camni.. lelaki seperti ini tidak bertanggungjawab, dia juga mungkin mempergunakan teman wanitanya untuk kepentingan diri nya sahaja.... blah ar ko lelaki... tak sudi aku.. ahahaha.. *tetibe je aku emosi sikit.. lalalalala~ :))

4)Lelaki yang tangan nya RAMAH

baru beberapa kali bertemu, si DIA sudah berani menyentuh tubuh teman wanitanya. Apabila ditegur, dia berlagak selamba sambil memberikan pelbagai alasan yang tidak masuk akal. Jangan sesekali berdamping dengan lelaki seperti ini. Lebih baik lupakan saja niat untuk berkawan dengannya..

ok geng.. ini sahaja nasihat untuk kali ini... girl22 sakalian, hati22 yaa.... jangan mudah terpengaruh dengan rupa atau harta benda... semua tu  x bawak mati pun... chill ya.. HAHA.. :))

3 comments:

amny said...

ahhahaha.......semua ciri xbgus..

zaty danny said...

haha.. mmg lar... ciri2 yg patut di hindari... :))

Farah said...

Em, setuju-setuju..
Bagus entry ni..sebagai peringatan kepada mereka-mereka yang mungkin tak perasan tentang ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.......................................