Thursday, May 19, 2011

you are not alone......

tetibe syok pulak layan lagu MJ ni...
mmg dh lame minat..
tetibe terdengar pulak lagu ni kat Youtube..


 Another day has gone
I’m still all alone
How could this be
You’re not here with me
You never said goodbye
Someone tell me why
Did you have to go
And leave my world so cold
Everyday I sit and ask myself
How did love slip away
Something whispers in my ear and says
That you are not alone
For I am here with you
Though you’re far away
I am here to stay
You are not alone
I am here with you
Though we’re far apart
You’re always in my heart
You are not alone
All alone
Why, oh
Just the other night
I thought I heard you cry
Asking me to come
And hold you in my arms
I can hear your prayers
Your burdens I will bear
But first I need your hand
So forever can begin
Everyday I sit and ask myself
How did love slip away
Then something whispers in my ear and says
That you are not alone
For I am here with you
Though you’re far away
I am here to stay
For you are not alone
I am here with you
Though we’re far apart
You’re always in my heart
And you are not alone
Whisper three words and I’ll come runnin’
And girl you know that I’ll be there
I’ll be there
You are not alone
I am here with you
Though you’re far away
I am here to stay
You are not alone
I am here with you
Though we’re far apart
You’re always in my heart
You are not alone
For I am here with you
Though you’re far away
I am here to stay
For you are not alone
For I am here with you
Though we’re far apart
You’re always in my heart


Tuesday, May 3, 2011

TIADA MANUSIA YANG SEMPURNA

Sebagai manusia biasa kita hanya mampu mempersiapkan diri untuk menuju ke akhirat dunia yang kekal.
Namun begitu, sebagai insan biasa kita tidak lari dari melakukan kesilapan sesama manusia atau pun dosa kepada ALLAH S.W.T.

Tiada manusia yang sempurna

Aku juga sebagai manusia biasa banyak kekurangan yang masih perlu aku baiki dan terus memperbaiki diri yang serba kekurangan.
Memang tidak dinafikan kadang-kadang kita lalai dengan keseronokan dunia.
Begitu juga aku. Namun, jangan lah sampai kita lupa untuk beribadah kepada ALLAH S.W.T.

Tiada manusia yang sempurna

Monday, May 2, 2011

PERINGATAN UNTUK WANITA TENTANG LELAKI YAA.... :))

 Jauhi mereka ini :


1) Lelaki yang ingin temannya mirip bekas kekasih

akibat sedih putus cinta, sering membuat lelaki mengambil tindakan mencari kekasih baru.mereka juga cederung membandingkan teman wanita baru dengan bekas teman wanita. Lupa kan jela lelaki ni... HAHA

2)Lelaki yang sering MENGHILANG

lelaki seperti ini sering menghilangkan diri dengan memberi alasan terpaksa menyempurnakan tugas penting di pejabat atau membatalkan temu janji anda. hati-hati lah ye.. maybe lelaki ini sudah ada kekasih or isteri... lau korang nak bermadu , boleh lah mencuba k...hehehe... jangan marah ha... :))

3)Lelaki yang tidak beretika

lelaki ini jenis sering mengajak teman wanitanya bertemu di lokasi berhampiran dengan rumahnya. sudahlah begitu, teman wanitanya disuruh datang menaiki teksi or datang sendiri lar tanpa dijemput... kalau macam nie, tak payah la korang terhegeh-hegeh kat lelaki camni.. lelaki seperti ini tidak bertanggungjawab, dia juga mungkin mempergunakan teman wanitanya untuk kepentingan diri nya sahaja.... blah ar ko lelaki... tak sudi aku.. ahahaha.. *tetibe je aku emosi sikit.. lalalalala~ :))

4)Lelaki yang tangan nya RAMAH

baru beberapa kali bertemu, si DIA sudah berani menyentuh tubuh teman wanitanya. Apabila ditegur, dia berlagak selamba sambil memberikan pelbagai alasan yang tidak masuk akal. Jangan sesekali berdamping dengan lelaki seperti ini. Lebih baik lupakan saja niat untuk berkawan dengannya..

ok geng.. ini sahaja nasihat untuk kali ini... girl22 sakalian, hati22 yaa.... jangan mudah terpengaruh dengan rupa atau harta benda... semua tu  x bawak mati pun... chill ya.. HAHA.. :))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.......................................